قالیشویی تهران

شیرابه چیست و روش تهیه آن

1402.03.06
Queen Neda
0

نداآیلند : گیاهان دارویی را به طرق مختلف ازجمله شیرابه استفاده می کنند . یکی از روشهای استفاده از گیاهان دارویی روش شیرابه است . در روش شیرابه از گیاهان دارویی تازه طوری مصرف می شود که مواد گیاهی خواص خود را حفظ کرده و از دست نمی دهند .

 

 

شیرابه یعنی چه

 

روش تهیه شیرابه گیاهی

ابتدا مقدار ی از گیاه تازه را کوبیده و یا خرد می کنند تا به خوبی له شود . سپس گیاه تازه له شده را داخل یک پارچه تمیز می ریزند . بعد از این مرحله مخلوط داخل پارچه را تحت فشار زیاد قرار می‌دهند . در اثر فشار مایعی غلیظ از داخل پارچه به بیرون تراوش می کند . مایع حاصل را شیرابه می نامند . شیرابه گیاهی مورد نظر آماده است . جهت استفاده از شیرابه گیاهی ، دارویی مورد نظر ، به اندازه یک قاشق مرباخوری از شیرابه را با مقداری شیر یا آب مخلوط کرده و مصرف کنید . 

 

 

 

 

توجه

 

توضیحاتی که توسط گروه نداآیلند برای انواع بیماری ها ، داروهای شیمیایی ، گیاهی ، مکمل ها و روش های درمانی ... ارائه شده ، صرفا جهت افزایش آگاهی و اطلاعات زمینه ای داروها است و فقط پزشک ، بر اساس وضعیت بیمار مجاز به درمان و تجویز دارو است . پس اکیدا توصیه میشود به هیچ وجه اقدام به مصرف خودسرانه داروها و مکمل ها و روش های درمانی ... ننمایید و حتما به پزشک مراجعه فرمایید .

 

گروه نداآیلند هیچگونه مسولیتی در قبال پیامدهای ناشی از استفاده خودسرانه موارد درمانی و داروها و مکمل ها و ... توسط اشخاص ندارد .

مطالب مشابه

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

بالا