قالیشویی تهران

اکازیون - دانلود قسمت سوم 3 Okaziyoun

1402.12.25
Queen Neda
0

 

نداآیلند : دانلود سریال اکازیون Okaziyoun قسمت سوم 3 : شما همراهان و مخاطبان سریال اکازیون Okaziyoun قسمت سوم 3 میتوانید با دنبال کردن قسمت سوم 3 سریال اکازیون ، شاهد اتفافات جذاب آن باشید .

لینک دانلود قسمت سوم 3 سریال نمایش خانگی اکازیون   

دانلود اکازیون قسمت سوم 3 

تاریخ انتشار : بزودی

کیفیت 480    کیفیت 720

 

کیفیت 1080    کیفیت 1080HQ

 

کیفیت BLURAY    همه کیفیت ها

 

 

 

 

اکازیون - دانلود رایگان - قسمت سوم 3

همچنین می توانید با دیدن سریال اکازیون اوقات فراغت خود را پر کنید . دنبال کردن سریال اکازیون از قسمت اول تا آخر و دانلود قسمت سوم 3 سریال اکازیون خالی از لطف نیست . پس با ما باشید تا لحظات خوبی را با دیدن سریال اکازیون قسمت سوم 3 سپری کنید . شریک لحظات خوب شما با مشاهده سربال اکازیون Okaziyoun از ابتدا تا انتها هستیم . 

در ادامه به سوالات مخاطبان عزیز در رابطه با سریال نمایش خانگی اکازیون پاسخ خواهیم داد . پس ما را تا آخر این مطلب همراهی کنید .

 

سریال اکازیون چند قسمت است ؟

 سریال اکازیون توسط سید مسعود اطیابی 20 تا 30 قسمت اعلام شده که البته بستگی به اعمال سانسورها که موجب کاهش تعداد قسمتها می شود و یا برخی ویرایش ها که به تعداد قسمتهای سریال اضافه میکند ، دارد . البته کاهش و افزایش تایم هر قسمت سریال نیز بر این امر تاثیر گذار خواهد بود . 

 

کارگردان سریال اکازیون قسمت سوم 3 چه کسی و ژانر اکازیون چیست ؟

 سید مسعود اطیابی کارگردان سریال اکازیون قسمت سوم 3 است و این سریال با ژانر و موضوع کمدی و خانوادگی تولید شده است . داستان و ماجرای کلی سریال اکازیون خلاصه داستان اکازیون که در دهه ۷۰ و بخشی از آن در دوران معاصر اتفاق می افتد ، در مورد مردی است که به اتفاق خانواده در کار برپا کردن مراسم های عروسی هستند . او قصد دارد برای ادامه تحصیل به کانادا برود اما در فرودگاه متوجه می‌ شود ممنوع الخروج شده و هر طور شده باید دنبال راه چاره‌ و جور کردن پول باشد ولی … و هزاران اتفاق جالب و گاهی شاد و گاهی غمگین است که همین مساله جذابیت سریال اکازیون را بیشتر می کند . 

 

کدام بازیگران در قسمت سوم 3 سریال اکازیون بازی کرده اند ؟

 هادی کاظمی ، ایمان صفا ، غلامرضا نیکخواه ، سمانه پاکدل ، سام نوری ، نعیمه نظام دوست و شمسی فضل اللهی تعدادی از بازیگران اصلی سریال اکازیون در قسمت سوم 3 هستند که البته گروه بسیاری از سایر بازیگران و چهره های هنری جدید ، نیز آنها را همراهی کرده اند . 

 

مطالب مشابه

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

بالا